poniedziałek, 26 sierpnia 2013

łupacz na maśle


Kupiłam filety z łupacza. Smaczna, biała, mięsista rybka z tego łupacza. zjedliśmy go najprościej chyba jak się da, bo po prostu na maśle. Filety oczyściłam i osuszyłam ręcznikiem papierowym, posoliłam i skropiłam cytryną. Na patelni rozpuściłam masło i wrzuciłam łupacza, najpierw skorka do dołu. Po 2-3 minutach kiedy się skórka przyrumieniła przewróciłam i od czasu do czasu polewałam masełkiem z patelni. W sumie po 5-6 minutach rybka była gotowa. Soczysta i pyszna. Zjedliśmy skropionego cytrynką z gotowaną kukurydzą i grzankami posypanymi jadalnymi kwiatkami.

4 komentarze:

  1. Przepis do wypróbowania koniecznie! Pychota!

    kozafit.blogspot.com
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Łupacz to pyszna ryba, przepis jest prosty a znakomicie smakuje. Dodatek kukurydzy to świetny pomysł, również kolorystycznie, i te grzanki... M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ryby są dobre i zdrowe, a ta, aż rozpływała się w ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...