poniedziałek, 25 marca 2013

pstrąg tęczowy na maśle z domowym makaronem i wstążkami marchewki

Chyba dawno nie było żadnej rybki, prawda? Czas nadrobić zaległości!

Pstrąg tęczowy na maśle
  • filet z pstrąga tęczowego
  • masło
  • sól
  • pieprz biały mielony
  • natka
dodatki
  • makaron wstążki - u mnie domowy
  • marchewka
  • cząstka cytryny
Pstrąga opłukać i osuszyć ręcznikiem papierowym. Posolić i prószyć białym mielonym pieprzem. Na patelni rozgrzać dosyć dużo masła i smażyć pstrąga - najpierw stroną ze skórką, polewając roztopionym masłem. Z każdej strony po około 3 minutki. Podałam z domowym makaronem i marchewką pociętą we wstążki (obieraczką do ziemniaków) i zblanszowaną na parze. Całość posypałam posiekaną natką i skropiłam sokiem z cytryny.

1 komentarz:

  1. Ach, jaka smakowita rybka! A jaka malownicza ta marchewka na makaronie! M.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...