piątek, 8 lutego 2013

hiszpańskie pączki mini

To moja ostatnia rozpustna propozycja słodkości na zbliżające się ostatki. Te cudne malutkie hiszpańskie
pączusie podpatrzyłam u Dusi.

Hiszpańskie pączki mini
  • 200g mąki
  • 100g masła
  • 1 szklanka wody
  • 4 jajka
  • szczypta soli
  • olej do smażenia
W garnku zagotować wodę z solą i masłem. Zmniejszyć ogień i wsypać całość mąki. Mieszać aż ciasto zacznie odchodzić od brzegów garnka i będzie w miarę gładkie. Wystudzić. Wbijać po jednym jajku miksując. Kiedy masa jest już gotowa przełożyć do szprycy i na papierze do pieczenia wyciskać kółeczka. Ja robiłam niewielkie, około 3-4 cm średnicy. Każde kółeczko wyciąć razem z papierem. W dużym rondlu rozgrzać olej i wrzucać pączuszki razem z papierem - papierem do góry, papier szybko odchodzi a pączki zachowują kształt, papier wyłowić szczypcami a pączki smażyć z obu stron na brązowo-złoty kolor. Można posypać cukrem pudrem lub posmarować lukrem. Pycha!

5 komentarzy:

  1. Robię takie same, tylko większe, ale te malutkie są urocze:) I takie pyszne...

    OdpowiedzUsuń
  2. W sam raz na jeden kęs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne, prześliczne, a jakaż wygoda w jedzeniu! M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm słodko wyglądają. Nie mogę się doczekać kiedy sama sobie takie usmaże <3
    + Zapraszam do mnie sconesandcookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...