piątek, 11 stycznia 2013

przegrzebki z suszonymi pomidorami

Moje pierwsze podejście do przegrzebków i na pewno nie ostatnie, bo w głowie kłębią mi się kolejne połączenia smaków.
 
Przegrzebki z suszonymi pomidorami
  • 3-4 przegrzebki na osobę
  • 2-3 suszone pomidory na osobę
  • mix sałat
  • 1 łyżka masła
  • świeżo mielony pieprz
  • 1 czerwona cebula
  • pieczywo tostowe
sos
  • 3 łyżki słodkiego sosu chilli
  • sok z połowy cytryny
Przegrzebki opłukałam i osuszyłam. Cebulkę obrałam i pokroiłam na cieniuteńki krążki, pomidory pokroiłam na kawałki. Na talerzykach ułożyłam mix sałat, suszone pomidory i cebulkę. Na patelni rozgrzałam masło i usmażyłam przegrzebki na złoto z obu stron po około 1 minutkę. Przełożyłam na talerzyki, posypałam świeżo zmielonym pieprzem i  polałam sosem. Na maśle usmażyłam tostowe grzanki.

3 komentarze:

  1. Ja jak na razie przegrzebków nie robiłam. Mam obawy , że wydam sporo kasy i je zepsuję. Muszę się odważyć w końcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podchodziłam ostrożnie, ale warto było :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że czasem testuję twoje eksperymenty kulinarne! Bardzo mi smakowało jedzonko z przegrzebkami. M.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...