piątek, 30 listopada 2012

blok czekoladowy z żurawiną

Jedliście go w dzieciństwie? Genialny substytut czekolady. Roboty tyle co nic, a przyjemność z jedzenia ogromna. Serdecznie Wam polecam chwilowy powrót do smaków dzieciństwa.

Blok czekoladowy  z żurawiną
  • 500g mleka w proszku
  • kostka masła
  • pół szklanki wody
  • 6-10 łyżek kakao
  • 2 szklanki cukru
  • herbatniki 
  • garść żurawiny
Mleko, kakao i pokruszone herbatniki mieszamy w misce. W rondelku rozpuszczamy masło, cukier i wodę. Wszystko razem dokładnie mieszamy, dodajemy żurawinę i wylewamy do wyłożonej folią aluminiową keksówki. Zostawiamy aby stężało, najlepiej w lodówce.

4 komentarze:

  1. o tak! pamiętam to było pyszne. Super, że przypomniałaś ten przepis <3

    OdpowiedzUsuń
  2. w dzieciństwie nie jadłam, dopiero w liceum kolega zawsze na święta przynosił. Od tej pory uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blok jest ponadczasowy - to smak również mojego dzieciństwa... PYCHA !!! M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie jadłam, ale przypuszczam, że by mi zasmakował :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...