sobota, 27 października 2012

ziemniaczane chipsy

Postanowiłam spróbować domowej produkcji chipsów ziemniaczanych. Nie mam niestety frytkownicy, bardzo by ułatwiła sprawę. A tak to pokroiłam obrane ziemniaki na cieniuteńkie plasterki - użyłam do tego ręcznej krajalnicy do sera. Osuszyłam każdy plasterek na ręczniku papierowym i wrzucałam partiami na rozgrzany olej. Kidy już się lekko zezłociły wyjmowałam i ponownie osuszałam na ręczniku papierowym. Kiedy przestygły posoliłam a część oprószyłam papryką. Kiedy ziemniaczki są pokrojone za grubo robią się po ostygnięciu miękkie. Dobre, ale nie chipsowate :)

3 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...