piątek, 25 maja 2012

spaghetti z ricottą i pak choi

Dzisiaj szybka opcja obiadowa. Prawie samo się robi, a w te upalne dni to opcja idealna.

Spaghetti z ricottą i pak choi
  • makaron spaghetti
  • kartonik przecieru pomidorowego
  • 1 kapusta pak choi
  • pół opakowania sera ricotta
  • oregano
  • świeża bazylia
  • masło
  • sól, pieprz
W rondelku rozpuściłam masło i wrzuciłam pokrojona kapustkę pak choi, poddusiłam, dodałam pomidory, suszone zioła, sól i pieprz. Chwilę razem sobie pyrczało i na koniec dodałam serek ricotta, rozmieszałam, doprawiłam świeżą bazylią i podałam z ugotowanym al dente makaronem.

2 komentarze:

  1. Szybko i pysznie! Zjadłabym sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy28 maja, 2012

    Bardzo dobra propozycja na upał - szybko i smacznie! M.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...