sobota, 3 marca 2012

pasta z bakłażana i oliwek

Kiedy robiłam faszerowane bakłażany został mi wydrążony miąższ. Szkoda było go zmarnować. Poszukałam, powęszyłam i bardzo spodobała mi się ta propozycja.

Pasta z bakłażana i oliwek
  • miąższ z 2 małych bakłażanów
  • 6 czarnych oliwek
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 łyżka posiekanego szczypiorku
  • 1 łyżka gęstego jogurtu greckiego
  • sok z cytryny
  • sól, pieprz
  • olej
Miąższ bakłażana skropić olejem i zgrillować na rumiano, następnie pokroić drobno. Dodać posiekane oliwki, czosnek przeciśnięty przez praskę i szczypiorek. Doprawić sokiem z cytryny, solą, pieprzem i wymieszać z jogurtem. Podałam na grzankach.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna alternatywa dla twarożku czy wędliny do chleba!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem czy by mi posmakowało :) ale podobać mi się podoba więc pewnie tak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna pasta śniadaniowa

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo zachęcająca pasta - dobra konsystencja, na pewno pyszna - M.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...