piątek, 16 marca 2012

łosoś z chilli i trawą cytrynową

Mmmm kolejna rybka zagościła na naszym stole, bardzo intensywna w smaku i aromatyczna ogromnie.

Łosoś z chilli i trawa cytrynową
  • 2 dzwonka łososia
  • 1 papryczka chilli czerwona
  • 1 kawałek 15 cm świeżej trawy cytrynowej
  • kilka gałązek kolendry
  • sól morska
  • 1 łyżka oliwy
W blenderze zmiksowałam trawę pokrojoną dla ułatwienia na kawałki, chilli pozbawione pestek, kolendrę i oliwę. Łososia posoliłam delikatnie, wysmarowałam zmiksowana papką i upiekłam w 180 stopniach przez 20 minut. Serdecznie polecam tę wersję!


6 komentarzy:

  1. Musi być pyszny w tej azjatyckiej marynacie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo smaczna propozycje dla łososia, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łososia robiła na wiele sposobów, ale tak nie. podoba mi się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki łosoś to tylko palce lizać!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaki pięknie kolorowy!!! Fantastyczny! M.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...