wtorek, 14 lutego 2012

śniadaniowa zapiekanka z jajkiem

A może coś takiego na śniadanie?

Śniadaniowa zapiekanka z jajkiem
  • pół średniej cukinii
  • 2 średnie ziemniaki
  • 2 jajka
  • 3 łyżki śmietany 12%
  • garstka tartego sera
  • tymianek
  • sól, pieprz
Cukinię (ze skórką) i obrane ziemniaki zetrzeć na tarce jarzynowej. Wymieszać ze śmietaną, serem i przyprawami. Wyłożyć do naczynek do zapiekania, ugnieść tworząc dołek, w który wbijamy jajko. Piekłam 30 minut w 180 stopniach - czyli aż jajko się ścięło a wierzch lekko przypiekł.

8 komentarzy:

  1. Nnnooo, pyszne śniadanko! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. na prawdę pyszne było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszności - że też mnie nikt nie robi takich śniadań!

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja też nie pogardziłabym takim śniadankiem!! Pyszności i to tego takie słoneczne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pychota! Żeby mi ktoś takie śniadanie zrobił, to byłabym w 7 niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zapiekanka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...