poniedziałek, 23 stycznia 2012

kurczak w cieście naleśnikowym z płatkami kukurydzianymi

Kolejna opcja na kurczaka. Ciekawa jestem kiedy skończą mi się pomysły i inspiracje....

Kurczak w cieście naleśnikowym i płatkach kukurydzianych
  • 8 pałek kurczaka
  • garść płatków kukurydzianych
  • ostra papryka
  • pieprz ziołowy
  • granulowany czosnek
  • sól
  • ciasto naleśnikowe: mąka, mleko, 1 jajko, szczypta soli.
Na początku trzeba zrobić ciasto naleśnikowe, nie umiem podać dokładnych proporcji. Ma być gładkie i mieć taką konsystencję aby z trudem spadało z łyżki. Do ciasta dodać przyprawy. Ja nie solę dodatkowo kurczaka. Każdą pałkę zanurzyć w cieście a następnie obsypać lekko pokruszonymi płatkami kukurydzianymi. Kawałki kurczaka ułożyłam w naczyniu do zapiekania i piekłam 40 minut w 180 stopniach.

4 komentarze:

  1. a te płatki się nie przypalą przez ten czas pieczenia? bo ja mam tendencje do przypalania.....

    OdpowiedzUsuń
  2. no mi sie nie przypaliły, lekko przyrumieniły ale nie spaliły :) lekko można skropić olejem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś kurczakową królewną z inwencją bez końca...[można przykryć na trochę folią aluminiową?]M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie chrupiące kurczaczki. Czasem zamiast płatków kukurydzianych daję płatki migdałowe.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...