sobota, 31 grudnia 2011

sałatka z łososiem

To jedna z moich propozycji na dzisiejszy wieczór. Lekka świeża i kolorowa sałatka na sylwestra, karnawał albo na miłe spotkania.

Sałatka z łososiem
  • 200g filetu z łososia
  • mix sałat z rukolą i roszponką
  • 250g pomidorków koktajlowych
  • 1 gruszka konferencja
  • sos śliwkowy
  • sos: sos śliwkowy, miód, ocet balsamiczny
Łososia zamarynowałam na kilka godzin sosie śliwkowym, a następnie usmażyłam na patelni grillowej bez tłuszczu. Odstawiłam do przestygnięcia. Pomidorki przekroiłam na pół, gruszkę pozbawiłam gniazd nasiennych i pokroiłam na plasterki. W salaterce układałam warstwami sałaty, pomidorki, łososia lekko rozdrobnionego i gruszkę. Przed podaniem należy lekko polać sosem, ale bez przesady bo sałatka ma być lekka :)

5 komentarzy:

  1. Świetne połączenie smaków :-) Mniam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo apetyczna sałatka - myślę, że bardzo by mi smakowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadałam ostatnio taką sałatkę, tylko bez gruszki i polana była sosem czosnkowym, pyszna była;)))) ta z pewnością też..

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taką sałatkę!! Lekka i przepyszna, jedynie co, to nie robiłam z gruszką, ale następnym razem ją dodam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszna!!! smaki świetnie dobrane i taka kolorowa! M.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...