czwartek, 1 grudnia 2011

cynamonowe racuchy z jabłkami

Puszyste racuchy z cynamonem i jabłkami
  • 0,5l mleka
  • 2 szklanki mąki
  • szczypta soli
  • 1 jajko
  • 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 0,5 łyżeczki cynamonu
  • jabłka
  • olej
  • cukier puder
Składniki na ciasto mieszamy w misce na gładką masę - trzepaczką. Jabłka obrałam pokroiłam w plastry i wycięłam ogryzki. Każdy plaster zanurzałam w cieście, lekko strząsałam i smażyłam na dosyć głębokim oleju. Po wierzchu posypane cukrem pudrem.




7 komentarzy:

  1. Przepysznie wyglądają! zawsze bardzo lubiłam takie racuszki:) Porywam kilka i zmykam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam racuchy z jabłkami! Zawsze co prawda jabłka kroiłam na kawałki i mieszałam z ciastem, ale to cacko z dziurką znacznie apetyczniej wygląda! M.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze żeby mi ktoś usmażył teraz takie to byłabym super szczęśliwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne! Bartuś pewnie przeszczęśliwy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wczoraj robiłam ale jestem leniwa i jabłka starłam na tartce:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam racuchy :) Wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze kroiłam jabłka w kostkę lub ścierałam na tarce ale powiem szczerze, że taka wersja niesamowicie mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...