wtorek, 29 listopada 2011

tortille z mięsem mielonym i bakłażanem

Lubicie tortillowe wariacje? My bardzo. Zazwyczaj robimy różne wersje z kurczakiem lub indykiem, tym razem wersja zupełnie inna.

Tortille z mięsem mielonym i bakłażanem
  • 8 placków tortilli z tego przepisu lub kupionych
  • 1 bakłażan
  • 500g mielonego mięsa wołowo-wieprzowego
  • kilka łyżek kukurydzy z puszki
  • 1 pomidor
  • 2 łyżeczki koncentratu pomidorowego
  • 2 łyżki majonezu
  • 3 łyżki jogurtu greckiego
  • 1 ząbek czosnku
Mięso mielone należy podsmażyć na złoto i tak żeby było mocno rozdrobnione. Kiedy już jest gotowe, wymieszać z koncentratem i odrobiną wody i jeszcze chwilkę przesmażyć. Bakłażana pokroić w cienkie plastry i zgrillować. Majonez wymieszać z jogurtem i rozdrobnionym czosnkiem. Kukurydzę odsączyć z zalewy. Pomidora pokroić na ćwierć plasterki.
Tak przygotowane składniki zawijamy w placki. Ja to robiłam w następującej kolejności. Smarowałam placek sosem czosnkowym, nakładałam po kilka plasterków bakłażana, na to mięso a na koniec kukurydzę i pomidora, zwijam w rulon. Pycha!

4 komentarze:

  1. po prostu muszę je sobie zrobić bo język mi ucieknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu, dlaczego Ty mnie tak torturujesz??!! to nie w porządku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia, zaraz torturujesz.... ja tylko czasami a ty mnie prawie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie smakowitości...oj bym zjadła...M.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...