niedziela, 27 listopada 2011

pieczona biała kiełbaska z musztardą francuską

Jakoś ostatnio jestem na fali białej kiełbasy w wersji pieczonej. Nie będę się już rozpisywać że nie lubiłam a teraz lubię. Podaję po prostu przepis.

Pieczona biała kiełbaska z musztarda francuską
  • 6 surowych białych kiełbasek
  • 1 łyżka tartego chrzanu
  • 1 łyżka musztardy francuskiej z ziarenkami gorczycy
  • 2 łyżki miodu
  • 1 łyżka oleju
Każdą kiełbaskę należy nakłuć ok 10 razy. Kiełbaski zalewamy wrzątkiem i gotujemy 10 minut. Wyjmujemy i każdą smarujemy olejem, układamy w naczyniu do zapiekania. W kubeczku mieszamy płynny miód, chrzan i musztardę, mieszamy aż składniki się połączą. Kiełbaskę wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na 15 minut aż kiełbaski się przyrumienią, przewracamy na druga stronę, wstawiamy na 5 minut, wyjmujemy, smarujemy glazurą i wstawiamy na kolejne 10 minut. Pyszności!

ps. Wiem że podobna wersja już była, ale w trochę innych proporcjach. Zmiana musztardy zwykłej na francuską z gorczycą nadało jej charakteru. Spróbujcie, warto.

10 komentarzy:

  1. Aż jeść i się zachciało na widok takiej pysznej kiełbaski..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyglada.Mniam,mniam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. po prostu kocham Cię za te propozycje z białą kiełbasą, którą uwielbiamy! pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu biała kiełbaska...! A ja nie mam... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeszcze kilka opcji Kasiu :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. No straszna ta kiełbasa!! Strasznie apetyczna!!!!:):):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda pysznie! Tez lubię w takiej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się pomysł podania kiełbasy zapiekanej z musztardą francuską.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo smakowita! mój Tato byłby zachwycony taka kiełbaską!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna, dobry pomysł z musztardą francuską - chapeau bas! M.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...