środa, 16 listopada 2011

pasta jajeczna

Pasta jajeczna to alternatywa dla jajecznicy czy jajek na miękko na niedzielne śniadanie w naszym domu. Za każdym razem wychodzi trochę inna.

Pasta jajeczna
  • 6 jajek ugotowanych na twardo
  • szczypior z dymki
  • 1 łodyga selera naciowego
  • 1 łyżka słodkiego sosu chilli
  • 2 łyżki majonezu
Jajka drobno posiekać. Przełożyć do miski, dodać pokrojony drobno szczypiorek oraz obraną i drobniutko posiekana łodygę selera naciowego. Wymieszać z majonezem i sosem chilli. Zostawić na chwilę do połączenia smaków.

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam pastę jajeczną! Najlepszą oczywiście robi Mama, i mimo, że sama przygotowuję dokładnie według jej wskazówek, nigdy nie jest taka pyszna... Z selerem naciowym jeszcze nigdy nie próbowałam - a brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasta jajeczna ma wiele wcieleń - tego z selerem naciowym nie znałam, na pewno wypróbuję. M.

    OdpowiedzUsuń
  3. też nigdy nie robiłam z selerem a pewnie ciekawie to smakuje więc wypróbuję przy okazji :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham pasty, Twoja mnie urzekła dodatkiem selera, uciekam na śniadanie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam pasty! Jajeczne w szczególności. Idę sobie zrobić, choć nie mam selera:(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh, mnie też ostatnio naszło na pastę, choć ja robie ją nieco inaczej, ze szczypiorkiem, z dodatkiem musztardy i żółtego sera :)Zawsze mi się przypomina ta pasta jak mam dość sklepowych wędlin a nie mam czasu kombinować własnych :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...