piątek, 5 sierpnia 2011

ślimaczki z kurczaka

Tak strasznie mnie irytowało to zdjęcie ślimaczków z kurczaka z cukinią, że postanowiłam zrobić je jeszcze raz, nieco zmienić i pokazać jak naprawdę wyglądają. Przy okazji przetestowałam jak wychodzą w piekarniku, bo w domu niestety nie mam grilla, a za robienie go na balkonie sąsiedzi by mnie chyba znielubili.

Ślimaczki z kurczaka
  • pierś kurczaka
  • cukinia
  • boczek w plastrach
  • świeży tymianek
  • sos chilli
  • suszone pomidory
Pierś pokrojona w cieniutkie paseczki, lekko rozbita ląduje w marynacie z sosu chilli słodkiego oczywiście. Cukinię należy pokroić w cienkie wstążki - najlepiej obieraczką do warzyw, następnie zblanszować w osolonej wodzie. Układamy roladki: 1. boczek, 2. cukinia, 3. kurczak, 4. tymianek i kawałek suszonego pomidora. Zawijamy, przebijamy szpadką i układamy w naczyniu do zapiekania. Piekłam ok 30 minut w 180 stopniach. Można dłużej jeśli chcemy mocniej przypiec boczek. Smacznego

4 komentarze:

  1. fajnie wyglądają! grillowane pyszności u mnie też tylko z patelni, uroki mieszkania w bloku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście zdjęcie dużo znaczy - pięknie się prezentują te ślimaczki, boczek i cukinia bardzo wyraziste. Suszony pomidor dodał smaczku, co? M.

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany, faktycznie zdjęcie sto razy lepsze. i chyba lepiej oddaje smak i aromat ślimaczków :)

    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślimaczki bardzo mi się podobają, świetna propozycja przekąski na imprezę

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...