czwartek, 14 kwietnia 2011

wielkanocne przepisy - tymbaliki

Ja nie przepadam, ale moja Mama uwielbia galaretowe różności. Ja lubię jedynie galaretki owocowe. A więc żeby zrobić Mamie przyjemność robię na Wielkanoc kolorowe tymbaliki.
  • trochę szynki
  • 8 jajek przepiórczych
  • kawałek czerwonej papryki
  • natka
  • czarne oliwki bez pestek
  • groszek konserwowy
  • 0,5l bulionu
  • 2 łyżeczki żelatyny
  • 1 łyżka octu winnego białego
  • 1/2 łyżeczki cukru
  • sól i pieprz
Szynkę i paprykę dosyć drobno pokroić. Jajka ugotować, ostudzić, obrać i przekroić na pół. Oliwki pokroić na plasterki. Ciepły bulion wymieszać z żelatyną, przyprawami i octem - ostudzić. W miseczkach wyłożonych folią spożywczą (łatwiej potem wyjąć) ułożyć składniki i stopniowo zalewać bulionem i schładzać w lodówce. Ja żeby mi się "wzorek" nie popsuł układam i zalewam warstwami.

1 komentarz:

  1. w tym roku chyba nie będę miała tych pysznych tymbalików, bo chyba już się nie zmieszczą w światecznych bagażach.... M.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...