sobota, 20 listopada 2010

"twórczo"

Tym razem wpis niekulinarny.
Byliśmy na ostatnich prezentowych zakupach w galerii. Cała lista podchoinkowa zastała zrealizowana. Uff.... o niczym i o nikim nie zapomniałam, wszystko jest i tylko czeka na zapakowanie. Do moich ulubionych Świąt został miesiąc. Wielkie Huura!!

Na 2011 rok mam torebkowy kalendarzyk Twojego Stylu. Odpowiada mi jego układ wewnętrzny za to okładka jakoś tak nie bardzo, dlatego mimo totalnego beztalencia w dziedzinie szycia postanowiłam sobie zrobić na niego okładkę. Nabyłam drogą kupna arkusiki filcu w empiku, resztę, czyli kordonek, guzik i gumkę miałam w domu. To co wyszło to już chyba szczyt moich możliwości. Następna próba szycia nieprędko.

A mimochodem zrobiłam jeszcze przydasiownik z pokryweczką (z puszki po dziecięcej herbatce, które mieliśmy a nie korzystaliśmy i zawartość trzeba było wyrzucić, za to puszeczki jak znalazł) trzymam w nim ścinki kolorowych wstążeczek :)

2 komentarze:

  1. Puzdereczko na wstążeczki widziałam na żywo - piekny jest!!! Dużej urody są koroneczki....
    A kalendarzyk wyszedł bardzo fajnie - nikt takiego nie będzie miał i o to chodzi!!! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przeróbki !!! Wyszły cudownie...
    Boże, jaka Ty jesteś zaradna ...ja dopiero listę robię :))
    *Buziaki*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...