piątek, 5 marca 2010

przedurodzinowo

Jutro mój Bąbel kończy roczek!
Czas minął nie wiadomo kiedy, szybko się te dzieci starzeją :)
W planie mam ten tort, o którym pisałam wcześniej - sam tort już zrobiłam, czeka jeszcze na ozdobienie i ten lukier plastyczny więc o nim napiszę później. Na razie mam gotowe, muffinki z malinami i jagodami i z kruszonką - przepis pochodzi od Arabeski, sernik na zimno z owocami i galaretką, galaretki i sałatkę owocową, reszta wieczorkiem :) no i baloniki już wiszą :)

No i tort też już jest... nie ma jeszcze napisów bo wsiąkną w lukier.
A prezentuje się tak (jak na pierwszą debiutancką próbę lukrową chyba nie najgorzej chociaż stresu było co nie miara).

ps. Lukier jest jasno-błękitny a nie taki siny jak na fotce ;)

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Bąbelka :)
    A tort Ci wyszedł ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tort piękny!! Teraz i ja muszę spróbować!!

    PS: zapraszam do siebie po wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bartuś jak prawdziwy mężczyzna się zachowywał - roczny zuch!!! Wszystko było pyszne w dniu urodzin, tort ze świeczką prezentował się znakomicie i tak też smakował. mama

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...