sobota, 6 lutego 2010

weekendowe śniadanko

Oglądałam ostatnio "Smaki miasta" Krystiana Zalejskiego i robił tam różne śniadanka, oczywiście hotelowo-restauracyjne, ale co nieco da się zrobić i w domu rano, choćby w weekend :)
Pokazałam mężowi i powiedziałam, że mogłabym takie dostać, najlepiej do łóżka w wolny dla wszystkich dzień. I doczekałam się, dzisiaj wszyscy w domu, mały kończy 11 m-cy i dostałam moje śniadanko, co prawda nie do łóżka, ale jakie dobre :) Bąbel też się załapał.


A śniadanko proste bardzo :) jajecznica ze szczypiorkiem i pomidorkiem (sparzonym, bez skórki i bez pestek) podana w naleśniku :)

Pycha!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Nie używaj słów wulgarnych, obraźliwych.
Anonimom dziękuję, jeśli chcesz komentować podpisz się :)
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...